Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 37, Skoldags!


22.08
Sitter här och snackar med lite folk på msn, inte det roligaste precis. Ska väl snart gå ner och tvätta bort sminket och sedan borsta tänderna, känner mig jätte trött. Så ska väl skönt att få lägga sig lite i sin varma säng. Kollade precis på Efterlyst också. Kul att det har kommit igång igen. Men synd att vi har ett skit samhälle. Kidnappning, mördare, rånare, stölder m.m. Hoppas att vi får stop på att skit någon gång! Ska man vara orolig varje gång man går ensam sent på kvällarna? att det ska komma någon äcklig gubbe som ber än ta av sig sina trosor? något i den stilen är det och det är sjukt.


Aja nog om annat har inte gjort så mycket idag efter att jag hade kommit hem ifrån praktiken, Skulle ha träffat Becka men hon orkade inte, hon var så trött efter någon mässa, vet inte riktigt vad det var för mässa men ändo. Det gjorde ju inget för min del var ändo trött redan då. Aja på min praktik idag fick vi göra ett jultorg, kanske lite tidigt att packa upp jultomtar, julpapper, pepparkakor, kulor, porslin, ljus m.m, kul är det ju då längtar man mer till julen. Men det är ju itne så långt kvar 2 månader kvar, men tiden går ju så fort.

Annars idag så har väl allt varit som det ska, förutom att det var en stor dag för Emma.
nämligen 18år! hoppas du har haft en bra dag gumman med massor av fina presenter!
Du är värd det bästa!
<3

Och tommorow we will meet!
Ska föröska hitta någon snygg party topp till fredag!Har studiedag imorgon också, behövs! tänk om det kunde vara så bra varje dag att man var ledig en gång i veckan plus helgen, skulle ha vart perfekt.

men nu ska jag avsluta dett akapitel.
Kiss and gooodbyee!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?