Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 35, Skoldags!


Shulu!

Satt precis och rensade i mottagnafiler, hade jätte många låtar där så tänkte att jag skulle sortera dem.
Så nu ser det mycket bättre ut. Ska väl inte göra så mycket mer skulle jag tro, klockan är ju lixom 21:19.  Ska väl skriva ett par rader här sen surfa lite på bilddagboken och kanske logga in på msn också. Innan jag ska gå och lägga mig. Idag har det inte hänt så mycket för min del i skolan har väl mest vart lungt.


På boendet idag så gjorde vi pasta sås och kanelbullar svin gott. Sen på individuella valet så gjorde vi rosbukett. som vi sedan fick ta hem, vi var så snabba så vi fick sluta 30 minunter tidagre alltså 15.00, så skönt! Sen när jag kom  hem så kollade jag på Titanic med Anna & Sofie. men så inte slutet. Var inte så länge sedan jag såg den.

Jaja, finns väl inte så mycket mer och berätta. Imorgon börjar vi 10 i 10 vilket är skönt. Funderar på om jag ska gå till skolan imorgon, eftersom vi börjar så pass "sent". Eller om jag ska göra det efter skolan?
hmm, får se!

men nu tänkte jag lägga ut bilderna på dagens dekration (blom)
Skriver mera imorgon!
kissKiss!


Vart nöjd!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?