Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 33, skoldags!



Shu.

Sitter och lyssnar igenom låtarna som jag och Emma valde ut förut som vi ska bränna ut till nästa fredag :D
Emma ska ju ha sin födelsedagsfest då. Hoppas det blir kul! annars så så såg vi precis på idol och käkade godis
till det med (: hoppas inte Johan åker ut ikväll, han är duktig!

Annars så när jag mötte upp Emma så svängde vi förbi eneby pizzerian Emma var hunrig så.
Hon beställde en Calzone men orkade inte ens äta upp halva, sötisgumman!
Annars idag så har jag vart på min praktik idag var det mycket roligare att jobba kanske var för att jag fick vara vid
hygien artiklarna (: hiih! dagen gick ganska fort ändo.

och imorgon är det fredag ska träffa Emma direkt efter skolan.
 Vi ska till rusta och kolla lite sen hem till mig och leta ut fler låtar som man ha på fredagen.
Sen så kanske jag ska till Blomgren, kul får se vad vi hittar på för något skoj!

men nu ska jag gå.
Kiss and goodnight!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?