Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

U.P.P.D.A.T.E.R.I.N.G



20.52

Hellu.
Gör inte så mycket just nu förtillfället, kollar lite på dagens avsnitt av AA. Men har redan alla veckans avsnitt
kunde inte hålla mig, så jag kollade på alla i söndags. Annars så försöker jag logga in på msn men msn krånglar :/ har gjort det sedan i lördags, men internet funkar som det ska,  skumt tycker jag själv. Annars så har jag bara vart hemma, kollade på  "Sanning och Konsekvens" rätt så bra, Glömmer aldrig när mna själv var i den åldern faktiskt. Annars så gick jag ju till eber och tog trean där och gick av vid haga, så jäkla skönt och få röra på sig.
och mysigt eftersom de var dimma & gatlyktorna hade sätts på (: och kan gå hur långt som helst när man har bra musik i öronen också.

Imrgon är det dags igen för ÖB igen ska bli kul men jobbigt på ett annat sätt. Hoppas dagen imorgon går snabbt iallafall (: men nu ska jag lägga upp mina bilder som jag tog idag, ska ju hålla mitt löfte.

Pöss

   

  




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?