Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G.


20.55
Godovkäll.!

Gör inte så mkt just nu,. sitter och lyssnar åp Jordin Sparks - Frezze, älskar hennes låtar! hon är ju så bra. Annars så gör jag inte så mycket funderar på att slå på någon film lr göra flera kollage på datorn, återstår att se. Annars idag så har jag vart på stan med bror, mor, Anna, & far. Vi skulle kköpa present till syster (: vart strumpyxor, linne, & brunkräm + mascara och ansiktsmask (: och så ska ju ho få av Johan & anna också men det vet jag inte ännu. Var ganska mycket folk på stan idag faktiskt det kan ju bero på att de utslagna idolerna var där idag, (stan) de hade uppträtt på lindesövre plan, kuul att ha sett dom live. Men kom precis när de signerade, men några bilder vart det ju (: sen så käkade vi vid ströget (: gott! :D
sen när kl var 16.00 så drog vi hem. Då började göra muffins :D som jag ska bjuda på i skolan & lite imogon (: hhihi

annars så har det inte hänt så mkt.. skriver väl kanske mera sen inatt ;) återstår att se.. men nu ska jag lägga upp bilderna som jag tog idag, om det går dvs.



     
     




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?