Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G

Klockan är just nu: 09:39
Humör: Pigg

Godmorgon på  er!
Ska snart gå upp tll köket för att äta frukost, en tidig morgon igen. Ska till mormor & morfar. Ska hämta upp Johan, anna & syster. Vi åker väl runt 11.00 kan jag tro :) så vi stannar över på middag (: får se när vi krm hem.


skriver merasen.
Pöss!




U.P.P.D.A.T.E

Hellu helliu.
Fönade precis håret, ska strax gå till badrummet o smörja in mig med ansiktskräm i ansiktet, sen borsta tänderna. Tnäte göra det innan jag skrev här, men jag hittade inte tandkräm till källaren, så mamma letar just nu. Annars så gör jag inte så mycket, såg precis på AA-avsnitten för denna veckan, i like this serie.  För övrigt idag så har ju vi vart i Västerås. Hos mormor och morfar (: jag, Anna, bror, syster & mor. Kom iväg vid halv tolv och kom fram vid ett 13.00 tror jag. Var kul att träffa dom, när vi kom fram så vart vi bjudna på läsk/kaffe och pepparkaka & daim tårta :D gott! sen så gick jag o Annorna ut och gick lite, men varade inte så länge, pga att det var så jäkla kallt plus snö :| så vi gick in. Sen så kom morfar på idén att visa Anna Västerås eftersom inte hon har sett staden någon gång, och de tyckte jag iallafall var en bra idé så vi åkte, morfar & alla ungdomar :P hehe, sen när vi kom tillbaka så hade mormor & mamma dukat & värmt på maten med ljus (: mys! sen vid halv fem så åkte vi hem... & nu sitter jag här. Denna helg har vart slapp, förutom att jag var besviken på K igår, eftersom inte han villeses. Så imorgon ska v ses ett tag om han inte sviker igen förstås. Då ska jag ens sluta försöka träffa honom, då får han höra av sig om han vill nått. Jag menar varför slösa bort tid på någon som inte är intresserad? It is good qestions!

Men nu ska jag lägga in lite bilder.
Puss!



   

   

   




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?