Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 66, Skoldags!

Tid: 22:03
Datum: 27 Nov

Godkväll!
Kom precos ut ifrån en varm dusch, ska väl snart gå & göra mig redo för sängen, annars så gör jag inte så mycket förutom att jag och mamma såg precis klart på "mamma Mia" som jag köpte idag med Jossan & Emma. Var nämligen med dom på stan förut, mötte dom vid halv 4. Kollade lite i affärerna sen så beslöt vi oss för att överaska Matilda genom att dra till henne öppethus på De Geer. Men när vi väl var där så var inte ens Matilda där, hennes mentor eller lärare vet inte rikigt vad det var, men skitsamma hon sa att hon skulle komma vid kvart över 5, och då var kl halv 5. Så vi fick sitta & vänta i trappuppgången i cam 45 min. Men hon kom till slut :) snacka om att hon vart glad att se oss där, länge sen vi 4 sågs sådär!

aja annars idag så har jag haft praktik 08.00 till 13.45, kan inte klaga på tiderna, jättebra med andra ord! :) om man jämför med ÖB´s tider. Men då fick jag sov morgon :)


men nu ska jag dra
GODNATT!


& imorgon är det fredag och då innebär det att:
08:45 - 13:15 gå till skolan.
15:30 möta upp med Emma (försök hitta en present till Stina. [v]

Sen lite senare varm smörgås tårta och glo på idol (:
MYS!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?