Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 61, Skoldags!


Kl just nu: 19.56
Datum: 19 November 2oo8


Hellu Hellu
Gör inte så mkt justnu, har precis damsugit i hallen, köket,toan & vardagsrummet, behövdes. Undrar hur mycket skit det har har kommit tills på fredag, då det är dags att damsuga igen. Annars så gör jag inte så mycket. Väntar på att mamma ska bli färdig med tonfisksalladen, så man kan käka det som kvällsmat. För övrigt så är jag smått utråkad, finns inte så mycket o göra, när inte msn funkar :S har vart knas snart i tre veckor, jag får rycK!! Johan måste kolla på det nästa gång han & anna är på besök, hoppas att det funkar snart, jag kan ju logga in på msn, men sen så avbryts msn net slutningen.

Aja nog om det förut så kollade jag, Anna & Sofie på när vi va små :D haha, kul som fan. Andledningen till att vi satte på den var för att pappa sa att det var så mycket snö år 1995, då vart vi små sugna på att kolla. Eftersom de söade förut :| när jag var på min praktik, på tal om det är ju det den sista veckan för mig att jobba där, kommer sakna det lite. Men har ju en annan praktikplats som väntar :) hihii. Aja idag så var det tre andra som praktikserade där, två killar & en tjej. Som var Deserie, vart glad över att hon var där, inte för att vi är värsta kompisar men ändo, skönt att ha någon vid sig :) hihi!
vi har  många minnnen tsm! hon ska vara där den här veckan & nästavecka, ruligt!





Men nu ska jag lägga in dagens bilder plus lite bilder med min & Desses tid.
haha
pöss




DET VAR TIDER DET!
Det var det året man tyckte att det var cool att dricka sprit % röka en fjortis helt enkelt! ;)
men det var ju ifrån 2005, alltså 16 år.








Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?