Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 54, Skoldags!



11.53
Hejj Hejj.

Sitter i skolan just nu, har lunch rast. Skönt! men börjar om 25 min, då ska vi ha idrott. Vi ska träna oss inför innebandy turneringen nästab tors, fast då ska jag inte med har ju praktik. Så idag blir det att gå ner till gymmet again. Annars innan lunch så hade vi precis Eva, vi fick godis (a) gott. Annars så fick vi skolkatalogerna idag :)  roliiigt. Skönt att det är fredag idag, & slutar tidigt kvart över ett. Då ska mötta upp Anna och gå till eneby centrum och handla lite. Sen lite senare så ska jag träffa Ems (: får se vad vi hittar på, vi har bestämt att vi ska göra varm smörgåstårta och dricka lite vin, kan nog bli kul.

så jag skriver väl mera senare idag, kanske.

Och lägger upp dagens bilder och gårdagens, orkade inte lägga upp dom igår var så trött. Men nu ska jag dra till toan.



   
   



U.P.P.D.A.T.E.R.I.N.G
23.50
Gör inte så mycket just nu, mamma kom hem precis ifrån Hugo´s. Hon har vart där med sitt jobb och ätit och spelat bowling, kul (: skulle egentligen också ha gjort det ikväll. Men Emma hörde aldrig av sig :/ taskigt! men men ska väl snart ta och borsta gaddarna, är rätt så trött. Så min kväll idag har jag tillbringat framför datorn och tv:n kollat på idol & sining bee. Idag var det rock tema, gud så bra Kevin & Alice var, och tack o lov att Lars åkte ut! Tack Sverige! blir nog inte så långt inlägg just nu, ska väl lägga in lite bilder jag har tagit idag när jag var i skolan. Imorgon så ska jag & mammsen dra in till stan för att köpa present till Anna och även kanske annat smått & gott (:

Men godnatt!
puss

MER BILDER KOMMER IMORGON!

Äntigen utröstad!
Nu är det bara 6 kvar, det blir bara färre o färre och närmare närmare Globen!

   




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?