Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080529 Torsdag


Tjo!

har precis tagit av mig sminket, & borstat tänderna. Ska väl snart lägga mig & sova lite kanske. 
Är skapligt trött. Annars idag så har jag knappt vart hemma någonting. Har ju vart på min praktik för sista gången. Tråkig & lite sorligt. Speciellt när dom säger " vi kommer & sakna dig" aja fick 200 kr för att jag hade hjälp till så mycket, lite pengar jag vet. Men tanken som räknas :) glad att man får något iallafall (: slutade vid 1500 som igår då. Lika fint väder :D sen så drog jag & träffade Jossi & Matilda :) kul & träffa er tjejer!  vi gick o kollade på kläder & vi var en sväng på NewYoruker,  lyckades hitta en grön/vit tröja, väldgt fin (: o Jossan hittade ett par solbrillor :D är ju det som gäller nu framöver ;) ska tydligen bli svin varmt ihelgen också, upp till 30 grader på vissa ställen :D underbart! aja sen så gick vi till fräcka fröken (: gott! men ovanligt mkt folk :D är ju marknadsafton till lördag.
Idag så ska ju Patrik Isaksson & Charlotte perelli uppträda. (: halv åtta & åtta, :) kuul! kommer fler artister imorgon & på lördag. Iallafall sen när vi hade fikat på fräcka fröken så hängde jag med matilda hem till henne för att göra iordning oss & äta lite. Skulle till folkparken. Men vart inte så för min del, Gurra & dom skulle till någon Kalle och fortsätta att festa där. Men jag tyckte det kändes onödigt o sitta & vänta på spårvangen igen, plus & att jag var så trött.

men men, fredag imorgon då, får väl se vad som sker då, no idea!
men nu ska jag dra
puss&kran




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?