Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080523 Fredag



Godmorgon!



satt just och läse expressen :) ska bli kul & se vem som vinner imorgon i Belgrad :) hoppas inte vi kommer ligga en av de sista o tävlingen imorgon. Men men, Charlottes låt är ju bra (: så det är nog inga problem (: aja fredag idag då, skönt som fan! (: idag så ska jag träffa Emman & Natha, vad jag vet än? :) hoppas på fler. Kanske skulle träffa Wiklund o hans vänner, också :)  i hope so they are funny :) aja inna det är det ju skolan, börjar kvart över tio idag, skönt som fasen. är ju ännu skönare när det är fint väder också :D blir nog ta min cykel (: måste utnyttja den innan jag köper en ny :D


men nu tror jag det räcker med skrivandet.
Hörs sen eller imorgon :)

Take care of you! <3


image97




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?