Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080521 Onsdag



Hejsan!


Gör inte så himla mycket just nu, mamma var precis här. (i mitt rum) hon behövde låna lite skit tills jobbet, de ska göra nåt  skoj :) annars så gör jag inte så mkt. Ska väl snart ta & lägga mig i min sköna säng. Skönt att man har praktik imorgon och det betyder, sovmorgon! Börjar 10 och slutar 14:15 - 14.30 så det blir skönt :) är ju bara imorgon och nästa ons & tors, sen är min praktik slut. Blir väl skönt iofs. (-) nnars idag så har jag vart på stan med Matilda (: vi gick & kollade på kläder som vanligt, hittade en jätte söt tröja :) på nya klädaffären "monky" frän affär, men blir yr :D haha sen så gick vi in på Coffie house som vanligt, ( toest med grönsaker & den underbara currydippen) i like it! (: ananars mendans jag väntade på att matilda skulle komma in till stan så fördrev jag tiden med att vara med Diia & Oscar och lite med Emma o ngra töntar :D haha! ursch! annars idag så har vi vart i linköping med klasen, vi skulle besöka "Ljunkan" (: kuuuul! ( verkar det som iallafall) om jag cisste om den skolan för 3 år sen så skulle jag ha sökt till den direeeeeeekt! (: finns alla linjer som jag skulle vilja veta mer om :)  "Media, Makeup & maniky) m.m. Men men, finns såna kurser på fritiden om det skulle vara så :)

men nu ska jag sätta punktiii..

Kiss and goodbye


image100
- När ska vädret bli som för två veckor sen? (:

image101
Matilda & jag :) < 3





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?