Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080520 Tisdag


Love is beauty.
image99



 - Nu sitter jag i skolan med Karro, Diia & Sofie och så sitter Valle i ett litet hörn också :d haha!
har precis haft lunch (: kyckling wok, inte det godaste percis, men det gick. Fick Karro & Sofie att garva iallafall :P så att ngra kollade mott oss, så det var kuligt (: men men, börjaar om 10 min, då ska vi ha engelska :/ tycker det är tråkigt, men vill lära mig bättre egenlska, hur går det ihop? :O haha! får väl försöka sed et positivt :P hööh!


men nu ska jag sätta punkt.

skriver kanske sen, om jag orkar :O var ju så trött igår.

Puss!


image96
- bli den du vill vara




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?