Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080519 Måndag



Hejsan.

Blir inte så långt inlägg idag, har huvudvärk ( inget ovanligt va?) plus att jag är svin trött :/
vet inte vad det är med mig, kanske har sovit för lite? men isof trött har jag ju vart ihelgen med :/ ska nog sova snart tror jag, & hoppas på att jag är piggare imorgon :) annars så har min skoldag vart lång började halv nio till halv 4 :/ slutade med IV som vanligt (: var en annurlunda lektion idag, för att ena trafikläaren hade bjudit en tant ifrån omsorgsprogrammet. Hon skulle lära oss hur man gör första hjälpen (: var rätt kul och lärorikt (: nu vet man om man vill rädda liv :) så det var skoj!  Är rätt skönt och veta att sista IV är nästa vecka (: och snart är det sommarlov om 3 veckor, ska bli skööööööööööönt (: hihih!

men nu ska jag sätta punkt

kiss and goodbye



image98




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?