Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080518 Söndag



Hejhej!


kollade precis på Sanning ögonblick med sis & mor. Rätt så spännande progrma faktiskt (: men jag skulle aldrig vilja sitta i den stolen, så nervöst o pinsamt det skulle vara.  Annars så kollade vi på andra avenyn, det är ju säsongavslutning på tis, tråkigt, krm sakan o se på det, nu när det är så spännande o allt.
Men får vänta tills i höst sen :D skådespelarna måste ju också få sommarlov (: hihi! 

annars idag så har jag vart med Emma, hon har vart här sedan i fredags :) kuul! men ändo rätt segt. spec igår o mitt på dagen. Men hade jävligt kul i fredags (: hängde med Jossan till simonstorp, Mattes polare hade hyrt en stuga där mitt i skogen (: skit fint verkligen :D bastu o allt (: först när vi kom dit så var det rätt segt. Men sen när vi bastade så vart det fart :D höhö! skönt som faasen (: skulle vilja hyra det stället själv någon gång.

Fast jag skulle nog inte ha råd att hyra den själv (: aja fick skjuts hem ungefär vid 00.00. Då drog nästan alla. Så kändes inte lika kul. Så då skjutsade Wiklund hem oss till mig,  mig o Emman asså (: gick o la oss nästan var så trötta (: hehe! vart rätt lyckad fredag iallafall (: ångrar inte att jag hängde med dit .

men nu ska jag sätta punkt o gå & lägga mig.

FRÄSCA BILDER:










Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?