Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080515 Torsdag


 

image96


Tjena




Sitetr i skolan just nu, har precis  ätit lunch, men åt inte så speciell god mat, fiskgratäng med kaviar :O blä! hatar fiskgratänger. Men men, ska snart ha engelska om ca 5-10 min lr nått, vet inte riktigt när vi börjar. Men det lär väl märkas lr nått. Sen slutar vi dagen med idrott, hoppas det blir något kul vi ska göra :D hihih! annars så ska jag hem direkt efter skolan, kanske städa lite i rummet.


men nu ska jag sätta punkt.

Imorgon fredag (:
är ju den där gymnasiefesten imorgon, vill dra dit! men ingen som kan/vill dra dit med mig. Vilket är synd. Men lär säkert träffa Emma o co festa lite som vanligt (: så jag krm ha kul ändo (:

kiss


image94





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?