Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080511 Söndag




Hej hej!


  • nu är jag här igen (: kollade precis på Sanningens ögonblick, första gången jag såg på det, var väl rätt så bra. Handlade om att svara på personliga frågor, om man svarar rätt så kan man vinne en halv miljon är typ som vem vill bli miljoner.. innan jag glodde på det så kollade jag på alla avsnitt på "Andra Avenyn" annars idag så har jag inte gjort så mycket faktiskt solat lite, och sen vid ungefär vid halv fem så drog jag mammi & pappi till sörping o köpte glass på smultronstället (: YUMMI! :D måste åka dit flera gånger i sommar, så sjukt gott :) annars så har man ju inte något annat att berätta. Min helg har vart hyfsat bra (: men synd att det inte det fina vädret fortsätter, ska ju bli kallare :/ men men.

men nu ska jag sätta punkt

kiss and good night.





 

LITE FRÄSCHA BILDER SOM VART TAGNA I HELGEN:


 


 







Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?