Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080507 Onsdag


Tjena tjena!

gör inte så mkt just nu, hjälpte mor & far precis med att ta ner ngra lådor. Har ståt en blå skänk bakom min dörr. Så de har tagit ner skänken ner till källaren (: skönt. Slipper man inte ha någon skäng bakom dörren sen (: bra bra! annar så har jag inte gjport så mkt, skrivet ner lite recept in i min nya bak-matbok (. trevlig! tog massor med recept på bakelser från internet somjag aldrig ha prövat :) så blir kul & baka de sen. :D annars idag så har jag solat (: "spang" direkt till haltanen när jag kom hem ifrån jobbet. :D  vart rätt mycket o göra på jovvet idag, mkt folk o mkt disk, & slit :P hehe, men sånt är livet. Var tom kul när det krm mkt folk. Men kanske inte längen kanske. Aja om 3 veckor så slutar jag där. :/ ska bli både tråkigt o kul på samma gång, tråkigaste är att man inte får äta på den där goda maten, och de sköna är att det inte så långt kvar till sommarlovet :D men får se ifall jag krm dit i höst igen. Vill ju testa lite mer praktikplatser inna jag bestämmer. Ska ju sommarjobba på Matkompaniet (: ska bli kul det med! kanske till och med roligare (: who knows D:

men men ska sätta punkt nu.
Men som min gamla vana så lägger jag upp nya & fräscha bilder!


kiss and have a good night.
image7




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?