Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080501 Torsdag

GOD KVVVVVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄL!


ett nytt försökt då, skrev här för typ en timma sedan. Men då hängde internet ihop sig :s så får skriva om allt.
JÄVLA DATA HELVETE!, måste verkligen köpa en ny snart ,ja sitter på msn och skriver lite med en linköpingsbo. Men innan det så satt jag & snackade med Robin på mobilen. Kul att du ringde . Hoppas det blir av att vi ses på lördag. Tror att du krm glömma bort mig och hitta på något med dina polare istället, men får väl se! men men. Siter & lyssnar på musiken ifrån folketspark, vill dra dit. Men robin sa att det inte var nått värt. Han sa att det bara var 91:or där. Men lyssnar inte på honom så noga, han är ju något full också :P höhhö. (-) annars idag så har jag bara vart hemma och tagit det lungt, kollat på tv, bytt data bord, så är det fint i mitt rum :D haha nästa iallafall.

Gårdagen vart ok, jag & emma drog till Johan festade där ett tag. kul & träffa alla igen :) Dala, Dover, Henka, Anna, Ryda m.fl. Synd att ni skulledra på korgen bara. Aja när de skulle dra dit så var vi andra på väg till Q. Men när vi var vid folkparken, så ångrade jag mig så jag bad morsa komma & hämta mig. fick se lite utav en brasa iallaflal :) tyckte de var synd att vi inte drog dit och kolla på den, när den var som mest folk. satt mig massor av ungdomar när vi kom. Men nu ska ajg sätta punkt, får väl se vad morgon dagen har att erbjuda, kanske nått skoj :) festa skall jag göra, om det blir Q lr inte, är en annan sak.

Kiss and good night

image83



image82

Min goda smultron vin :D i love it! speciellt när jordgubben får vara med ;)

image80
- Dala & jag,
 mitt egna lilla fullo :)

image84
- Anna, Emma & jag,
Snygga vi är bejbs!

image79
"gud så söt jag känner mig"


image85
-
Dover and me
gud så söta vi är ;D


image78
annat folk.
Bompo, Ryda, Anna, & Chrille.

/// by malin




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?