Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080312, Torsdag



Tjoo!

håller på att packa det sista nu :) såhär dags imorgon så är vi långt uppe i himlen, rättare sagt, flygplanet :) blir nästan rädd när jag tänker på att IMORGON ÄR DET DAGS! :) ska bli så skönt. Har alltid velat åka till Thailand, typ en dröm! som går i uppfyllelse :) haha! annars så har det väl inte hänt så mkt, skulle egentligen ha träffat Jossan & Emma idag efter min praktik, men Emma orkade inte, hon var så trött :/ synd! vill ju säga hejdå till min sötnosar innan jag drar, aja inte hela värden är ju inte borta i en månad heller :D hihi! idag på min praktik så var det en tjej som var med & jobbade idag :) krm inte ihåg vad hon hette men trevligt & se nytt ansikte, men vart inte så mkt & göra idag, så dött. Är väl pga att det är så dåligt väder :/ tråk! men men, skönt & få ta det lite lungt med! men slutade kvart över 2 idag, skönt! eftersom jag inte får se dom förens efter påsk så fick jag godis av gultan :) snällaskapelse :) hoppas ni klarar er utan mig tills jag krm hem :D men men!

har egentligen inte tid o sitta här och snacka "skit" men men!
Skriver väl imorgon innan vi tar våran kära bil till Arlanda :) hihi!

puss & kram!
image42
Hotellet :D



image43
stranden




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?