Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080312, Onsdag

Tjoo!

Har precis kollat på rent hus, väldigt lärorikgt program tycker jag : ) iallafall om man vill lära sig hur man ska städa & hur ofta :) hihi! sen så har jag väl inte gjort så mkt, letat efter några "sommarskor" som jag ska ta med mig till Thailand :) hittade nästan alla, men saknar bara systers svarta . Vetinte vart de är :/ tråkigt! men ska nog köpa nya sen, till sommar, lr om jag inte hittar några när vi är där ner :) annars så har min faster vart på besö hos oss, tycker det är synd att hon inte kan hänga med till Thialand, roligt när hon är med! :) brukar ju alltid åka utomlands med henne och Frida :) men men, var kul & träffas. Men men, ananrs så har jag vart på min prakik. Vart itne så mkt o göra idag, var skit lungt, så slutade lite tidigare, då träffade jag EmmaLinderoth, gick med henne o hennes kompisar ett tag, sen så drog jag hem.

Annars så finns det väl inte så mkt mer & säga, ska väl sova snart, är rätt så trött. Imorgon efter praktiken så ska ajg förhoppningsvis träffa Jossan & Emma :) kul ! :)

men nu ska jag dra!
puss&kram

Hittade den på internett, rätt image39så fina lr vad tycker ni? :)









                                                   Hemma hos Joppe, Joss, jag & Emma en lyckad kväll :)

image41




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?