Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080311, Tisdag

Hejsaaan!

kollade just på andra avenyn på datorn. Tycker det är skit bra att man kan se alla avsnitten om man någon gång har råkat missat, Men tycker det är tråkigt att de krm ta bort alla avnitt, vecka efter vecka. Memmen, sitter & snackar lite med nåra på msn, ska väl snart packa lite tror jag, åker ju om 3 daar, så skönt det krm & bli :) annars idag så har vi tagit vaccionspruta, skönt & ha tagit alla sprutor nu, innan man drar iväg. Så slipper man göra dt nästa gång man är ute och far i världen :D hatar sprutor! men det går, lite känns det ju speciellt idag? :O sen när vi hade gjrot de, så gick vi till grekiska resturangen, gott med grekisk mat :D vill någon gång besöka Grekland, verkar vara så fint! sen så drog vi hem.

annars så finns det väl inte så mkt mer & säga, är jävligt trött.
Och imorgon så är det prakik, kul! :)

image38
Grekisksalllad :)





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?