Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080306, Torsdag



Hej!

kollade just på " du är vad du äter " första gången jag har sett det. Rätt så bra program faktiiskt man lär sig de ena och de andra (Y) så det är bra! annars idag så har ajg inte gort så mycket, vart på min praktik, gick bra kom mkt folk o så :) var väl för att det var så fint väder idag :D vårkänslor verkligen. Så då kunde jag inte motså att gå hem. Gick först till folkparken sen uppåt mott marielund och sen svängde jag in mott sthlms vägen, så jag kom upp mott vidablick, var jobbigt, men nödvändigt :) får väl se om ajg går hem imorgon med, men men imorgin är en annan dag. ;P skönt med fredag imorgon också, får se vad den dagen har o bjuda på :)

men men, pusshej!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?