Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 16, Sommarlov!

26 juni 2008

Godafton mina kära läsare!

Gör inte så mkt just nu, sitter & rensar datorn med bilder, måste verkligen tas bort!
annars så gör jag inte så mkt, sitter vid msn också. Men just nu förtillfället så skriver bara Matte, my xboyfriend!
annars idag så har jag hängt med syster o handlat mat på ica & så pantade vi öl/cider som blev på midsommar, vart 30 kr, alltid något! annars så har jag vart med Ems ett tag också, hon sov ju över hos mig, men hon vaknade så jävla tidigt, kl 07.00, hon kunde ej sova. Då la vi oss nere vid tv soffan o kollade på tv,  somnade på direkten, men inte emma hon somadne väl nån gång vid 9 lr nått :p hehe!

hade ju rätt så trevligt igår föresten, skulle ju ha spelat bowling med Jossan & Emma som jag skrev på andra inlägget men planerna ändrades. vi gick på stan istället. Fikade o så :) gick in på CoffieHouse, skulle äta mn favorit,  toest med currydip! SVIN GOTT!  Alex, Lule & hans mamma kom också, trevligt! medans vi satt där så bestämde jag, Jossan & Emma att vi skulle festa. Så vi drog hem till mig för att jossan behövde låna duschen. Sen så drog vi till folkparken, Alex & Lule var redan där. Vi satt på en filt vid gräset och spelade kort och lyssnade på musik, & jag & emma lekte en snabbis i lekparken D: haha sen så kom wiklund, åkte lite bil med honom sen . Hade rätt  så trevlig kväll :)

Fredag imorgon undrar vad som skall hittas på då, kanske festa?
återstår att se

Men men kan lägga in lite bilder ifrån  igår

Godnatt



På väg hem till mig!
mina hjärtat <3


Alex (:


<3














Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?