Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 8/6 Söndag

Hejhej!

var mer än en vecka sedan jag skrev här, så nu tänkte jag fan skriva lite. Aja sitter o snackar med 4 st killar på msn :) trevligt. Aja har inte vart hemma så länge har vart hemma hos krille med Ulma, Krille, Emma, Malin, Pillan, & några andra som kom precis innan vi skulle dra, drog för att Emma & Kenny skulle dra hem till Emma, så kände att de var onödigt & stanna när man inte känner någon ändo så pass som jag gör med Emma & kenny. Men var trevligt ändo :)

blir inte så långt inlägg idag, får väl se om ajg skriver imorgon. Måste fan börja skriva mer. Annars är det ju ingen idé att ha blogg :P ehhe


men godnatt på er!!
pusshej





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?