Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 51, Sommarlov!


Hej på er!

Nu är jag här igen, har inte skrivit på 11 dagar, har inte haft något sug till att skriva. Men nu känner jag att jag måste börja skriva igen :) satt precis o snackade med mamma i min nya mobil (: de är ute på landet och ligger över. Jag orkade inte hänga med dit den här gången, får väl bli någon annan dag.... annars siter jag här i min ensamhet & snackar med lite folk över msn :) skönt att msn finns ibland, så man har någon att snacka med, så man inte känner sig så ensam :)  annars så kom jag hem ifrån Västervik i måndags, väldigt skönt att komma bort ifrån norrköping ett tag faktikst ^.^ åkte dit i torsdagas, men nu orkar jag inte skriva mer..


kan lägga in lite VV-bilder för nöjets skull :)











Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?