Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 39, Sommarlov!



Hej (:

Sitter & lyssnar på Chris brown - no air, väldigt bra låt (: o så sitter jag & snackar med brorsans Anna (: hoppas att hon kommer ner vecka 32 :D då ska vi hitta på något kul! mamma sa något om att vi kudne åka till sthlm :D o shoppa & kanske dra på grönan :) wiee! kuligt! annars så har jag precis gjort iordning mig, ska träffa Matilda nere vid söder tull kl 15.00, vi ska först köpa en mascara åt mig, sedan ska vi fika :) vet inte än vart vi ska fika, men det blir väl det vanliga stället, Coffie House :) :D blir väl att snacka tjejsnack som vanligt :D haha!


annarså s jar det inte hänt så mkt, sov hos Gustav inatt (: mysigt & kul med tanke att vi inte har träffat på 4 år :O shit.
men tråkigt var att jag var tvungen att dra så pass tidigt, vid halv 11. Han skulle hålla på med sin bil som han skall sälja imorgon. Men finns väl flera chanser att ses på :D aja innan jag träffade honom igår, så var jag med Jossan, vi var med Pilla & Danne först så var vi i krokek, var bestämmt att vi skulle festa där, men ingen var ensam hemma, så vi drog till Danne i haga, med Sofie & Madde. Men var inget roligt. :/  hoppas på att det blir roligare imorgon när Alxandra fyller år o allt. ska bli kul & träffa Dannne m.m Men kommer kännas i hjärtat han skulle ju dit med Natta & dom är ju typ tsm AJAJ!


men nu ska jag dra.
Skriver mera ikväll, om jag är hemma då eller så skriver jag imörra.
Puss & kram!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?