Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 35,Sommarlov!



nu är jag tillbaka igen  ^.^ ska egentligen sova. Men fick glöd på fingrarna :D så vill skriva lite.
Kollade just på Tv4 nyheterna, shit det där om Liseberg, RainBow :/ jag skulle bli så jävla skrämd & Chockad.
Tur att alla klarade sig, speciellt när de var barn som åkte också,. Hoppas att dom krm på vad var för fel på maskinjävlen. Påminde mig om den där filmen jag såg på canal plus film, var att massor av ungdomar var på nöjespark & så skulle dom åka en berg & dal bana, & så låsnar en skruv, så alla flyger åt höger vänster :/ hehe, läskigt, men den var bra ändo (: filmen asså.

Men nog om annat, kanske ska till Västervik nästa helg :D hoppas att Emma följer med . Fan vad kul vi ska ha isånnaflall. Om hon inte kan, så ska jag fråga Jossan lr Matilda, om ingen utav dom kan så blir det väl att vara hemma i år igen, blir inte kul annars!!!

Men nu ska jag sova lite.... ^^

Kramkram

HEMSKT, lr nästan iallafall.




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?