Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 34, Sommarlov!



god kväll.

Sitter & snackar med Tobbe & Gaz på msn, ska väl snart gå & lägga mig i sängen :d ska bli skönt (a) blir nog inte så långt inlägg idag. Har knappt vart hemma nått idag, har jobbat till 16.00 sen så tog jag spårvangen till Matilda (: vi hyrde 2 filmer, en skräck & en komedi (: & så svullade vi oss massor av godis, yeeah! (y) svullon iknow (: var trevligt, med tanke på att det inte vart något igår.

Drog till utebion igår ialalfall med Tess, Josef & Nicke. Men var inte där så länge, så jävla sugande film & alla var typ trötta. Förstår inte at man har hängt där när man var 17, nu tycker man ju att alla dom som är där är fjortis, haha! ^^ men har massor med minnen därifrån som jag aldrig kommer & glömma (:

men nu ska jag dra
puss!


matilda & jag






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?