Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 35, Sommarlov!

HEJ HEJ!



Sitter här & snackar med gaz på msn, & är lite smått irriteraf på honom som vanligt.
(-)nnars så gör jag inte mycket, ska väl snart gå ner & tvätta bort sminket & borsta tänderna, är rätt så trött.
Man blir trött av att  gå upp tjugo över sju för att jobba. Börjar inte förens vid halv tio men ändo. Det tar på kraferna att diska, skära upp grönsaker osv, men var inte så farligt ändo, som det var början av förra veckan, skit mkt DISK! usch! ^^ men snart slipper jag allt detta. Går bara imorgon, torsdag & fredag, sen så har jag sommarLOV igen (: 4 veckor. Sen så börjar skolan :) jag längtar faktiskt dit. Inte för att jag gillar skolan, men ändo (: känns bra att veta att man går sista året :D nästa år så här dags så har jag förhoppningsvis jobb (: wiee!  pengarpengar! på tal om pengar, imorgon får jag mina pengar (aktivitettsbidrag) på 5000 nånting. Då ska jag & mammi promenera/åka bil ner till maxi området o köpa en mobil (: äntligen! den som jag har nu suger, batteriet dör efter ett dygn.

men nu ska jag dra
Puss & kram

lägger in en bild som jag troligtivs kommer att köpa.

Vad tycker ni?




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?