Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 33, sommarlov!



Hej gott folk

- kom precis ifrån duschen, skönt! skulle kunna duscha i flera timmar, om det nu var GRATIS :p hehe, ska väl snart sätta på mig legginso sen fixa mig lite, ska troligtvis till Matilda med Jossan :D <3 mina lovers (. sen väl vara där ett tag, sen så ska jag dra till utebion med Tess o hennes polare, blir nog najs ! :(y) vet inte  vad filmen handlar om så det ska bli kul ändo :D jag har haft SVIN KUL på utebion, som jag aldrig krm & glömma.  Hoppas att Hanna krm dit också, blir kul :D desto fler desto roligare, som jag brukar säga, men krm inte vara där så länge, jag jobbar ju . Men krm väl dra nån gång runt pausen,

nae nu ska jag dra mig


vill bara lägga in lite bilder ifrån utwebion 2oo5


Pöss så länge!

















'







Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?