Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 32, Sommarlov!



Godkväll



Sitter här med filten runt om mig, o försöker hålla ögonen öppna är jävligt trött sovit 4 timmar inatt.
Jag & Emma har sovit hos Figge i krokek, med lite annat folk också, Cidermannen, NakenBilly, Björna, Gyllemo, o nån mer. Vi hamnade där igår tills slut i krokek asså (: först så var jag, Emma & Kenny på fest hos Sanna, var väl rätt så segt i börjanm när man inte har någon dricka men fick 4 öl till slut, då vart allt skoj. Sen vid 23,00 så kom pössa" o hämtade mig & Emma för vi skulle till Figge, roligt, väldigt roligt faktiskt (: kul att träffa nytt folk för en gångsskull.

Träffade nån tjej som kände tydligen igen Anna, hehe. Alicia, (: verkar vara väldigt rar tjej. Träffade även Vikky där, men kom lite senare, men var kul ändo (: vi satt där på balkongen o drack & lyssnade på musik. Trevligt! slutade med att alla gick  & la sig vid 07.00 på morgonen, Vissa drog tidigare. Jag somnade med Cidermannen & Figge (: mysmys! hehe


BLÄ vad trött jag är! :S ska nog sova efter det här, om jag inte lyckas bli piggare!

Stackars Matilda föresten, Gurra sa att han inte hade känslor för henne längre :/ sånt är hemskt. Känns som hela världen går under, när man blir dumpad & man älskar personene fortfarande. Ska hem till henne imorgon! (: <3 LILLA GUMMAN! inte för att jag gillade Gurra då men ändo, idiot han är & hans kompisar :S & så är jag glad för idag har Jossan kommit hem ifrån Krreta, min sockerpulla :D


men nu ska lägga ut lite bilder från igår

God natt!


Jag & Lollan hos Sanna



gubarna spelar öl spe.



Lollo & Ems














Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?