Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 31, Sommarlov!



Godmorgon!


Sitter här i min enmsahet vid datorn, ska snart sminka klart mig, mascara osv. (: ännu en dag när solen skiner, jätte skönt! funderar på att gå till jobbet idag, i sånnagall måste jag gå om 35 min. Så måste jalla lite.  Idag är det äntligen fredag :) skönt & vara ledig sen, fan vad tiden går fort ^^ REDAN FREDAG!, är bara en vecka kvar på jobbet sen så får jag ledigt i 4 veckor, innan skolan börjar, shitshit. Men men, jag hoppas att det blir krokan idag med ems :) hon skulle ringa mig när jag har kommit hem ifrån jobbet, om inte det blir det så får jag väl vara hemma o mysa (:

skriver mer sen när jag vet mer.
& imorgon så kommer Jossan hem :D eller vare på söndag? saknar gumman!



VAD SKA NI GÖRA IDAG?


Puss&kram


För jag vill till Öland!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?