Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 30, sommarlov!



godkväll

Kom precis innanför dörren, har vart ute i gransjönäs med Ems, Johan & Micke. Vi tänkte fiska, men gick ej så bra. Fick aldrig napp, gick ju inte och hitta ngn maskjävel heller, så nästan gång vi fiskar så ska vi ha mask med oss på direkten (: kan ju vara smart lixom. Även fast vi inte fick någon mask så var det jävligt skönt o åka ut till "landet" passa på när det är så underbart väder, o så är det skönt att tankarna går över till annat (: aja annars idag så har jag vart på mitt jobb, första gången de var LUNGT, då menar jag lungt. Vart stendött efter kl 14.00. Fick gå hem tidigare om jag ville, men stannade kvar och försökte sysselsätta mig vid något. Man vill ju inte gå hem o mista pengar, nevernever :) hoppas att det finns mer o göra imorgon, men om jag har hört så ska det bli lika fint som idag, hmm?

aja skönt med fredag imorgon iallafall, ska väl förhoppningsvis dra till krokek o festa med Emma till Figge, snobben! (Y) hoppas på att det blir najs!

men nu ska jag sprigna ner & hämta sladden till digitalkameran så jag kan lägga in lite bilder ifrån kvällan.

Kiss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?