Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 24, sommarlov!



Godmorgon!

ännu en vacker dag med solsken, i like it! men  synd att värmen inte stannar så länge :/ krm tydligen bli sämre ihelgen :| då man är ledig o allt, så himla typiskt, men ska bli rätt så skapligt imorgon, kanske blir skärgårn iallafall? (a) i hope! aja ska snart springa ner & torka håret, har duschat. Skönt att det är fredag idag! får väl se vad som händer ikväll. Jag hoppas att det blir att dra till Alexandra. Hoppas att alla ska hänga med. Annars så finns det ett alternativ att dra ut på krogen med Hanna, hennes pojkvän & hans kompis, från örebro (. kanske blir skoj? aja får se. Dagen har ju knappt börjat!

men nu ska jag kila.
Skriver mera sen.

Vad ska ni göra idag?
Puss

I like to be close to you.


Jag & Hanna, hemma hos Matildas mormor & morfar på nyår, haha jag ser ut som en jävla mupp :S




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?