Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

DAG 23, Sommarlov!



Älskade sol!



ja, visst finns det inget bättre än att kliva upp på moronen o kolla ut genom fönstret o se att de är molnfritt & solen lyser? :D me love it!  synd att man inte kan njuta av det bara, typiskt att sommarvädret kom lagom tills man börja jobba :/ men men är så när man jobbar, krm säkert bli många av såna dagar, det är 25 grader & sol ute & att man måste vara inne  & jobba. Mem men gick bra på jobbet idag också, men var mindre & göra idag, är ju knappt några som äter inomhus när det är sånt här fint väder. Skulle jag inte göra om jag var i kundernas kläder. Kul att träffa Lina idag ialalfall :D glömde bort att hon jobbade där, så det är kul! krm få träffa henne imorgon också (: wiee! ^^

Mindre kul är det ju att vakna mitt i natten av att man hade världens jävla mensvärk :/
- så jävla jobbigt var det, var tvungen att gå ner & hämta värmedynan. Men när jag väl var nere i hallen så var den inte där den brukade, den var tydligne hemma hos henke. Så gick upp igen & försökte sova! men det gick inte så bra. Kanske låg & led i ca en timme, nästan som man mådde illa. Det enda jag ville då var att  försöka sova. Tog ett tag, men det gick (:

Men Nu mår jag kalas,
men nu ska jag springa ner & äta kassler & ris, sen så ska vi åka ut till gransjönäs!
jag, sofie, Tina :) mysigt!

Fredag imorgon! (:
då krm jag träffa er! <3


pöss!


Lina & jag på en fest i eriksberg i jan.




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?