Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 23, sommarlov!



Nu är jag tillbaka igen (: sitter & snackar med Becka, Dannes ex ^^ sitter & snackar om att Danne är så lättskrämd :D hehe! ^^ aja har inte vart hemma så länge, har ju vart ute i gransjönäs med flickorna. Var trevligt! var ganska mkt folk när vi kom dit, många satt på berget & solade, visa badade (: underbart! & vattnet var inte så kallt heller! synd att man inte kan bada (mens( jo jag vet att man kan bada ändo, men tycker inte det är så fräscht. Så jag, Sofie & Anna, satt o doppade fötterna. Medans Tina badade som en fisk. Men vi satt ändo vid bryggan & blötte fötterna, var inte så kallt :D sen lite senare så kom Henke & Tony o co. Så vart ett gäng där, roligt!


tänkte lägga in lite bilder, men dåligt kvalité tog med mobilen.



Anna & så är  det Tina i vattnet, satt & åt godis & drack läsk! ^^


Sofie, jo jag vet att det är dålig kvalité.


Mina fötter ^^


Bryggan


Så mysigt!










Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?