Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Willys..

image7
.. Yes kom precis innanför dörren, har vart och handlat med morsan vi åkte till WILLYS, behövdes fyllas på lite i kylskåpet, frysen, skafferiet :P haha! annars idag så jag inte gjort så mtk, vart på min praktik, var ju inte där igår pga studiedag, skönt & få vara ledig, mitt i veckan :) hehe, aja fanns ganska mkt göra idag på på cafét idag, först så var det helt dött, kom kanske folk runt 12-13 sen så vart det lungt, men sen så kanske det kom 9 pers, så då vart det lite stressigt, fick ta hand om mkt disk. Men sånt får man stå ut med :D haha, trivs ganska bra där asså ^^ speciellt när man får något o göra. Får väl se hur nästa vecka blir :)

men nu ska nog lägga mig i min nybäddade säng =) mysigt!
Skönt med fredag imorgon också, men ska ha något jävla "MÖTE" om hur man löser tjejkonflikter :S typ som om att vi är små dagis ungar som är osams typ :S

men go natt =)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?