Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Tisdag


                                                           
"hej kära dabkbok"

gör inte så mkt just nu, sitter o snackar lite med nåra på msn, Josephine bland annat =)  hon fyller ju år snart, den 6 feb, så hon tänkte ha en liten "födelsdedagfest" på fredag :) äntligen vi brudar =) <33 Har ju inte vart samlade sen  på nyår fan :/ så det ska bli lite extra skojiiigt :D (y) annars så gör jag inte så mkt, sitter och lyssnar på Rihanna, hon är så bäst  =) vill så gärna se henne på hovet i stockhoml den 12 mars. Men kommer det väl vara dyrt, lr det borde det vara iallafall, tycker man. Men får se, åker ju till Thailand den 14 mars :) så det blir ett jävla rännande ifall jag o nån åler dit ;) hehe ^^ annars idag så har det varit den segaste skoldagen på ett jävla bra dag ursch" orkar snart inte med skolan faaan. Vill ta studenten :´D men går  ju bara det här året sen nästa, sen äre slut :D ska bli så skönt, slippa allt skitsnack,lärare. Man blir nästan helt frl =)    


GUMMOR <3
Bästa tjejerna <3 FAN VAD KUL VI HADE DEN KVÄLLEN, HET LYCKAT

aja finns inte så mkt och säga mer om denna dag, men igår så skrev jag ju inte här, hade inte någon ork och så. Men jag skrev ju isöndags att v skulle ha frilufsdag, kollade klart påden där filmen om judarna. Och sen gick tipspromendag, var ju frågor om andra värdskriget, gick ganska bra, mer än vad jag förväntade mig =) fick sju rätt av 10 möjliga =) wiee! låg på tredje plats (Y) duktig malin är ;¨p sen efter det så var det lunch, dom serverade någon äcklig kött gryta, inte det godaste, men det gick ner. Sen så gick jag & de andra tjejerna ner till vilbergen, skulle ju spela bowling, var ganska najs, jag ledde över Miia, Karro & Emma, men tyvärr så gick Miia om mig, jag fick typ 188 och hon 205 :P trodde först att jag skulle vinna hela skitet :P men men, vart som förra året ;) att mia vinner, goooo MIIA :D haha, sen så slutade vi, då gick jag o EmmaLinderoth på stan, var väl inte så kul precis, Sen så träffade vi Diia så då gick hon med oss ett tag, gick upp på kupolen och fikade =) mums med semla :D älskar semlor, sen såkom syrran & henens kompis upp, så de satt me oss, sen så skulle Emma ner och träffa Erik vid gototeket, då gick jag o till spårvangnen, träffade simon där, så då snackade vi med honom och hans kompisar =) kul =) sen när vi kom hem så tog jag det bara lungt.

och nu säger jag Gonatt ^^^



RIHANNA <3
Bäst!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?