Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Sista dagen på lovet...

..... Japp det är sista dagen på lovet, tyärr! skulle inte tacka nej till några dagar till (A).
Men detta lov har ju vart hyfstat bra ändo. Har ju mest hängt på stan, och shoppat =) funny! hehe gör inte så mkt just nu iallafall, snackar med några på msn, annars så såg jag precis klart på den film "Crossroads" med Brittan! annars idag så har jag vatt på stan med TarrO <3 var ganska trevligt. Vi gick lite i affäerna. Tarro hade present kort på H&M för 500 kr, så hon köpte en hel del där kan jag lova =) hihih! sen så drog vi till Elin i hageby för att Tarro behövde duscha, den dom har hemma är ju nått fel på. Var ganska najs =) tråkigt att man ska börja bli skjuk så fort lovet är slut och skolan börjar. var ju förskyld innan lovet också :O förstår inte hur jag kan bli sjuk så fort :S nått fel på mig :S men hoppas jag blir frisk så snabbt som möjligt =)
me and tarro =)


men nu ska jag dra

Puss




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?