Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Lördag



Lördag: 
hände väl inte värst mycket var ganska trött och seg. Hade ju vart ute på kvällen innan. Så jag orkade inte göra något annan än att bara vara hemma, men vart ganska kul ändo, hade "filmkväll" med sis <3 först så kollade vi på "Göta kanal" på tv4 vid ett, sen efter det ungefär vid 10, så kollade vi på 2 filmer av HARRY POTTER. Så det var ganska trevligt. Vart ganska sen "natt".




412565-8

412565-9






Fredag

: Gick ju till skolan som vanligt, men fick börja en kvart tidigare för att vi skulle se någon film om hur judarna levde på ett läger, hur det fick arbeta för att få leva. Vart ganska känsligt, när de dödade folk. Kommer fortsätta se den på måndag, när vi har frilufsdag. Aja sen efter filmen så var det lunch, sen så vid kvart över 12 så kom skolans kurator och snackade med oss tjejerna hur man löser tjej konflikter, ur löjligt, kommer ju ändo ingen vart ändo. Kanske tog 45 min. Sen så gick ajg & emma till Ulla, våran mentor. Valle & Claudio, höll på att göra våfflor med grädde och  jordgubbs sylt :) och äppel kaka, så käkade lite av det. Sen så berätta Ulla att hon snart skulle gå i pension. Så vi skulle få en ny mentor/boende lärare,både roligt o tråkigt. Sen efter lektionen så hade vi Eva, gjorde först en ordläxa, sen så fick vi läsa om juderna. Sen hade gjorde vi nutids krysset =) gick bra, 8 rätt av 10 möjliga (A). aja nog om skolan, sen när jag kom hem så kollade jag på tv i nån timma. Sen så fixade jag iordning mig ooh käkade, skulle ju hem till Matilda =) skulle festa lite, när jag var där så var redan Anglica där, och så var Jossan där  =) kul att äntligen festa med dig också :D sist de va så var det ju på nyår. Aja kanske drog ifrån matilda runt 21:00, drog till jimnbo & hans flickvän, var ju några där, träffade Frida :) kul & att se dig, sen så var alla tvunga att dra, för att jimbo & hans tjej hade bråkat :/ jobbigt, så då drog vi till haga, Matilda killkompis var där och drack lite, kanske inte var största röjjet precis, men vart ju roligt ändo =) kanske drog därifrån runt halv två. FUNNY =)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?