Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

alltid lika seeeegt!

jovars, alltid lika segt att gå upp varje jävla måndag, suck! men har väl vart ganska hyfsat ändo . Tråkigt att inte Emma var i skolan idag bara, hon har ju praktik måndagar & tisdagar. Annars så har det väl inte hänt så mkt, lr fick ett litet folder om Aktivetets ersättning och ansökna om sommarjobb :D hoppas jag får det jag vill ha =) . Längtar så mycket till sommaren, ljuset, värmen..... =) ohh vad jag längtar :D men har typ inget bestämmt som ska hända vill åka o campa någonstanns iallafall =) o sen sommarjobba framför allt =) men är ju ettt tag kvar, så man kan ju hinna bestämma mycket . (= aja var nyss på Ica med syrran, hon var så godis sugen så jag hängde med henne.


Men nu ska jag nog lägga mig i sängen så man inte är så jäkla trött imorgon bitti.

Pusshej!
Jag & Systramin




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?