Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Sportlovets sista dag.

....japp sista dagen på sportlovet då, kan väl säga att jag inte har gjort ett piss. Det enda jag har gjort är att ha cyklat på tränings cykeln och vart på stan en dag med mammi. Sen nu ihelgen så har jag festat med Tarro, Jossan, Anna, Emma & Natha, först så var vi och förfestade hemma hos henke, för henke skulle lana med sina polare, så lägenheten var dom så vi var där :d trevligt obara vara tjejer. Sen så drog vi ner till Björna, hos hans kompis, kul som fan =) kanske kom hem ungefär halv 4. så snakca om att jag mådde :S igår :P hehe

skola imorgon då, skit trist, men blir väl kul när man väl träffar alla :)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?