Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

19 år sen....

.... Jag föddes på bb i Norrköping. Förstår inte hur tiden har gått så snabbt. Tycker min barndom har gått förskräckligt fort så jag blir knäpp. Men hade en riktigt bra barndom om man säger så =) hittat på så många saker, roliga saker som är minnen för livet :)  när man kollar på  filmer så tänker jag, jag kunde nästan inte få en bättre barndom :)

412565-15




Om man snackar om nutid då. min dag då var väl som alla vanliga dagar, gick till praktiken inget  märkväridigt med det egentligen,  Vart ju inget "kaffe" på sängen i morse, eftersom jag själv valde att sova, istället för att gå upp 40 min i onödan. Kunde lika gärna fira mig på kvällen istället. Men när jag kom ner till köket så hade mamma, lagt en paket och tagit fram talllrik & sked till min frukost, så gulligt <3 sen innan jag skulle kila upp till spårvangen så ringde både mor och far och sjöng för mig (A) <3 <3 NAW!.



412565-14 
Fick rosen av siss & hjärtarna av mamma.



Praktiken då, vart faktiskt skit lungt idag, när det är alla hjärtans dag o allt. Så jag fick slutade kvart över 2 :) så när jag kom hem så la jag mig i sängen och chilla. Sen när syrran & Sofie kom så hade Anna köpt en ros till mig, så jäkla sött :) min syrra betyder <3 ALLTID gjort det, och kommer alltid o göra :) kommer alltid vara "syskon"vänner.
Sen så när hela familjen hade kommit hem så åt vi smörgås tårta. Haha, längtat som fan efter den & snart så ska vi äta glasstårta med :) mums!

annars så finns det väl inget o säga, lr jo 19 är väl inget märkvärdigt o fylla :) men nästa år kommer det kanske kännas mer :) 20

MEN NU SKA JAG DRA, HA EN FORTSATT TREVLIG ALLA <3 DAG

juliamattson'

extremt fin design du har! :)

2011-06-11 | 11:16:08 | http://stylebyjuulia.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?