Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080226, TISDAG

Hej på dig min läsare ^.^

Gör inte alls så mycket nu, snackade precis med Matilda mobilen :`) hon har ju kommit hem ifrån Barcelona  nu =) kul & få höra dig efter en vecka typ. Skönt & höra att du har haft det bra =) vi får se ifall vi kan ses på fredag och parta lite med de andra tjejerna, men får se =) om jag inte ska festa med EmmaDavidsson o dom :) men får väl se. vad jag är sugnats på :) aja annars idag så har jag väl inte hänt så ovanligt, började dagen med vi skulle på någon skolbio, på konsmuset " ett öga rött " var väl inte den bästa av de bästaste precis, men den dög. Sen så när vi kom tillbaka till skolan så var det lektioner som vanligt, slutade med förjuptning, sen så hängde jag med Diia & Karro på stan köpte ett läpglans på Åhlens, sen så gick vi till "newyorker" fastnar alltid vid något när man är där. Hittade 2 bh för 49 spänn :O förstår inte hur de kan vara så billigt där, finns ju till och med jenas för 99 kr, och toppar för 50 kr :D Helt sjukt så bra :) värdsta fyndet!! men men, finns väl inget mer o tala om, kom hem rätts så sent, 10 i sju, så då gick jag till tv:n och snackade med mor o far :) och nu sitter jag här.



FÖRSTA BILDEN PÅ OSS GUMMAN :)
Första bilden på dig o mig gumman <3 vi har många minnen tsm :)



Och imorgon är det praktik, har ju inte vart där på 2 veckor, eftersom det har vart looov och allt, hoppas att de blir glada av att se mig, och att jag gör något till nytta =) men nu ska jag kila, pusshej!   




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?