Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Jullov

Tid: 23:37
Datum: 28 Dec

Hellu!
Att ha en
ny dator är så jävla bra, min bror fixade till den idag som jag sa igår. Svin skönt är det allt går så snabbt. Som det inte gjorde min gamla dator. Så nu skag jag bara föra över mina bilder, lite musik från pappas externa (: annars så kom jag precis hem ifrån Matida. Vi kollade på två filmer. först så såg vi House of  Vax ( En skräckis med Paris Hilton) och sedan ARN 2, men bästa filmen var nog House of vax. Inte för att den var särskilt läskig men ändo. Sen annars idag så har jag bara tagit det lungt., bytt min skärm. Sen så pysslade jag lite med Annas pussel, som kan ta åratal att slutföra.

Men nu orkar jag inte skriva mer.
Puss, imorgon ska jag & Anna träna :D i miss this place!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?