Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Jullov

Tid: 17.56
Datum: 23 Dec
Dan förre Dopparedan

Hejsan!
Blir inte ganska kort inlägg idag, känner jag. Har lite och göra, hjälpa föräldrarna inför imorgondagen, iallafall fråga om det finns något JAG kan göra. Har ju redan gjort en massa idag redan, jag & syster har ju dammat, damsugit och tvättat golvet. Så den punkten är ju redan klar.Bror & Anna kommer ju hit också om en stund. Vi ska förhoppnignsvis kolla på BINGOLOTTO om det finns tid dvs.

Annars idag så har det inte hänt så mycket, jag & Anna gick förbi Henke för att lämna hans julklappar.
Men nu måste jag rusa, mamma ropade precis på mig att jag kunde Strycka :)
Så hej på er!
kram.





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?