Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G

Tid: 22.32
Datum: 13 December
Lucia

Lucia.

Hej!
Blir ett kort inlägg idag, tyvärr! är så himlans trött :/ sitter här och lyssnar på en gammal klassiker med Christina Auguilera -The Voice Wishin, den är så fin, men ganska gammal men kan vara kul & lyssna tillbaka. Annars ikväll så har  jag glott på Harry Potter - Hemlighetens kammare. Har inte sätt den förut. Så tog chansen att den. Johan & Anna var också på besök hos oss ett tag.

För övrigt idag så har jag inte gjort så mycket, gjort pepparkaksdeg tills imorgon. Annars så har jag väl inte så mycket mer att säga, lägger in bilderna ifrån igår imorgon, då jag hoppas att jag är mycket piggare!

men nu ska jag gå, blir nog att lägga sig skapligt ikväll.
Ha en bra kväll!
Pus!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?