Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G

Tid: 19.48
Datum: 7 December
Andra Advent.



Hej!
Sitter just nu här med färg i håret, ska väl om ca 16 minuter gå in i duschen och torka ut det, hoppas det syns något!
Återstår att se. Mamma klippte även av lite hår, och klippte lugg. Så nu är man ganska korthårig, vilket är ovant att se :P men man vänjer sig eller? ^^ iofs så har jag haft kortare än det här.

Annars idag så har jag faktiskt bara sutit här, har haft fullt upp med att rippa alla skivor på datorn, och sedan ska jag lägga in dom på min andra hårddisk som jag ska köpa av far, mellan jul & nyår :) blir säkert bra! för då kan jag lägga in alla bilder, filmer & låtar där, om min dator går sönder någon gång, så har ju iallafall hårdisken kvar med alla minnen :) brabra!

Annars så har jag väl ingenting att berätta förutom att det är måndag imorgon & det betyder skolan, och IV :D riktigt kul faktiskt! bästa på hela måndagen typ, Sen så ska jag ha utvecklingsamtal också, näst sista överhuvudtaget.

men nu ska jag avsluta, skriver mera imorgon!
Pusshej





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?