Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 82, Skoldags!

Tid: 23.24
Datum: 19 Dec
Jul Avslutning

Redan gått 82 dagar i skolan, helt sjukt så tiden går fort. Tycker redan att det inte var så länge sedan vi började skolan i höst. Snart är det dags att ta studenten också och vissa säger att tiden går långsamt? fan heller. Aja hur som helst så hade vi julavslutning idag på renströmmen, sista julavslutningen. Näsa gång man sitter där så har man en vit klänning och en vit svart mössa på huvudet, wie :)  aja var rätt så mysigt Tarro sjöng idag :) snacka om att hon var nervös innan hon sjöng och så vart förstås andra som sjöng också, Claudios bror och en släktning :) så fint! sen efter avslutningen så drog jag & syster upp till Coffie house för att vi var hungriga, så bjöd Anna på en baguette och själv så tog jag det jag alltid brukar ta nuförtiden -Toeat medcurry dipp :D fantastikst gott (: sen annars idag så har jag o mamma vart och julhandlat på maxi (: jag längtar faktiskt (A) sen så hämtade vi upp Anna & Johan för att ta en fika, trevligt med sällskap :)
& nu sitter jag här..ska väl snart tvätta bort sminket & borsta gaddarna så har man det gjort sen.

Godnatt.








Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?